default_mobilelogo
    1. monlauf30
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010
    Καλησπερα σας, θα ηθελα να ρωτησω αν τα χαπια gynosant 200mg μια φορα ημερησιως για 7 μερες μπορει να προκαλεσουν καποια βλαβη στο συκωτι. Προσφατα διαβασα κατι τετοιο και ομολογω πως εχω ανησυχησει παρα πολυ. Σας ευχαριστω προκαταβολικα.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Αν δεν προυπάρχει πρόβλημα στο συκώτι, δεν επηρεάζεται από τα χάπια, είναι μικρό το διάστημα λήψης.
    Μην ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!