default_mobilelogo
      Πέμπτη, 09 Ιανουαρίου 2014
      1 Απαντήσεις
      1.3K διαβάστηκε
    Γεια σας! Μετά από ορμονολογικές εξετάσεις και αυξημένη τριχοφυία η γυναικολόγος μου συνέστησε τα gynofen 35 για 6 μήνες. Είμαι ακόμα στον πρώτο κύκλο. Τα πήρα για 3 εβδομάδες και τώρα είμαι στην εβδομάδα που κάνω διάλειμμα και πιο συγκεκριμένα στην τρίτη μέρα. Ανυσηχώ πως δεν θα έρθει η περίοδος...τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;;
    Περίπου πριν από 7 χρόνια
    Η  περιοδος θα  ελθει  οπωσδηποτε...Αδικως ανησυχείς.. Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!