default_mobilelogo
    Νέο

    Gynofen 35

      Τρίτη, 16 Απριλίου 2013
      3 Απαντήσεις
      2K διαβάστηκε
    Καλησπέρα! Παίρνω το Gynofen 35 λόγω πολυκυστικών. Είχα μια σεξουαλική επαφή, με προφυλακτικό, το οποίο όμως κατά τη διάρκειά της βγήκε. Πρέπει να ανησυχώ ή το παραπάνω φάρμακο λειτουργεί ως αντισυλληπτικό και με προστατεύει; πρέπει να καταφύγω στο χάπι της επόμενης ημέρας;
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 8 χρόνια
     
    Δεν εχω παραλειψει κανενα.Σας ευχαριστω πολυ για τη συντομη απαντηση.
    Περίπου πριν από 8 χρόνια

    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!