default_mobilelogo
      Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2015
      4 Απαντήσεις
      1.5K διαβάστηκε
    καλησπερα.. πινω εδω και 2 βδομαδες τα glucophage λογω πολικυστυκων.. απο την αρχη μου κανε λιγες ναυτιες και ανορεξια.. σημερα ειμαι πολυ χαλια απο χτες που τα πηρα νομιζω πως θα κανω εμετο σε εντονο βαθμο αλλα τελικα δ κανω. εχω διαροια , και ανορεξια που να μυρισω φαγητο θα μου ρθει ναυτια.. το στομαχι μ ολο γουργουριζει και ποναει . νομιζω πως αν τα παρω σημερα θα μαι χειροτερα και δεν θα το αντεξω επισης δ μπορω να φαω και κατι για να τα παρω  .. μπορω να μην τα παρω σημερα μεχρι να επικοινωνησω με τον γιατρο μου απο δευτερα? τι με συμβουλευετε.. ντεπον επιτρεπεται μαζι με τα χαπια αυτα? δ ξερω τι να κανω!
    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    Αγαπητή φίλη. Θα τα διακόψεις και θα ενημερώσεις το γιατρό σου. Αναφέρονται αυτές οι παρενέργειες. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    δε  το ειχα αναφερει γιατι ειχα διαβασει αυτες τις παρενεργειες στην αρχη της ληψης και ειπα θα περασει λογικα ειναι νορμαλ θεωρησα που τα γραφε στα φαρμακα... αλλα τελικα ηταν μονο μια μερα αυτο το πολυ εντονο.. τωρα εχω ελαφρια ναυτια οταν τρωω πολυ κ λιγο ανορεξια.. οι πονοι σταματησαν . να το αναφερω αυτο? η θα περασει? παντως με βλεπω καλητερα θα λεγα απο την αρχες που τα ξεκινησα.. δλδ σα να καλητερευω βεβαια δ τρωω κ πολυ καλα πριν τα παρω μπορει να οφειλεται κ σε αυτο? 
    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    Θα πρέπει να δεις μαζί με το γιατρό σου τα οφέλη από τη χρήση του σε σχέση με τις παρενέργειες. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    ok γιατρε μου ευχαριστω παρα πολυ και παλι .. να στε καλα
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!