default_mobilelogo
      Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014
      1 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    Γεια σας! Είμαι 25 ετών. Στις 10/12 έκανα την 1η δόση του εμβολίου κάτα του καρκίνου του τραχήλου. Στις 18/12 περίμενα περίοδο και παρόλο που έχω σταθερό κύκλο, η περίοδός μου καθυστέρησε 16 μέρες. Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, έκανα προληπτικά τεστ εγκυμοσύνης ( το οποίο βγήκε αρνητικό). Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν ευθύνεται το εμβόλιο για την αλλαγή στον κύκλο μου. Να συνεχίσω κανονικά και με τις υπόλοιπες δόσεις ; Ευχαριστώ πολύ!
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή φίλη. Συνέχισε κανονικά με τις δόσεις, δεν οφείλεται στον εμβολιασμό η καθυστέρηση. Φιλικά Π.Κ.


    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!