default_mobilelogo
      Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2021
      2 Απαντήσεις
      185 διαβάστηκε
    Γεια σας! Ο σύντροφος μου εκσπερμάτωσε μέσα μου. Ήμουν στην 9η μέρα του κύκλου μου. Έλαβα ένα χάπι ellaone μετά από 32 ώρες περίπου. Ποσό υψηλές είναι οι πιθανότητες εγκυμοσύνης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 10 μήνες
    Γεια σας,

    Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα από την λήψη του χαπιού αισθάνομαι ναυτία το πρωί. Είναι παρενέργειες μετά το χάπι ή σύμπτωματα σύλληψης/ εγκυμοσύνης σε αρχικά στάδια;

    Θα κάνω τεστ εγκυμοσύνης την επόμενη εβδομάδα

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων ξανά
    Περίπου πριν από 10 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Δύσκολα θα έχεις συλλάβει από την συγκεκριμένη επαφή.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!