default_mobilelogo
      Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2021
      2 Απαντήσεις
      78 διαβάστηκε
    Γεια σας! Ο σύντροφος μου εκσπερμάτωσε μέσα μου. Ήμουν στην 9η μέρα του κύκλου μου. Έλαβα ένα χάπι ellaone μετά από 32 ώρες περίπου. Ποσό υψηλές είναι οι πιθανότητες εγκυμοσύνης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 3 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Δύσκολα θα έχεις συλλάβει από την συγκεκριμένη επαφή.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 2 μήνες
    Γεια σας,

    Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα από την λήψη του χαπιού αισθάνομαι ναυτία το πρωί. Είναι παρενέργειες μετά το χάπι ή σύμπτωματα σύλληψης/ εγκυμοσύνης σε αρχικά στάδια;

    Θα κάνω τεστ εγκυμοσύνης την επόμενη εβδομάδα

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων ξανά
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!