default_mobilelogo
      Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    kalhspera...


    exw ena problhma den mou exei erthei periodos edw k polu kairo!ekana  2 test egkymoshnhs k bghkan arnhtika alla h periodos exei na mou emfanistei polu kairo.!k skeytomai na parw ena xapi gia na mou erthei periodos. mporeite na mou proteinete kapoio?
    tha hthela na mou apanthsete syntoma....



    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
    Αν και νομίζω ότι έχω απαντήσει σε παρόμοια ερώτηση, να σου πω λοιπόν ότι η σωστή κίνηση είναι να κάνεις ένα υπερηχογράφημα μήτρας - ωοθηκών πρώτα, σε ένα διαγνωστικό-ακτινολογικό κέντρο.
    Ανάλογα με τα ευρήματα, θα χρειαστεί να πάρεις χάπια ή όχι για να έρθει η περίοδος.
    Πάντως, μέσω Φόρουμ, δε μπορούμε να συστήσουμε λήψη φαρμάκων, θα μιλήσεις με το γιατρό σου γι'αυτό.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!