default_mobilelogo
      Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010
      2 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    Καλησπέρα γιατρέ.

    Πρίν 1 χρόνο περίπου (Σεπτέμβρης του 2009) έκανα για πρώτη φορά χρήση Norlevo, χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια.
    Δυστυχώς σήμερα (11/11/2010) αναγκάστηκα να ξανακάνω χρήση του σκευάσματος λόγω "ατυχήματος" με το σύντροφό μου και είμαι ιδιαίτερα ανήσυχη για τα παρακάτω:

    1.Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σοβαρών άμεσων συμπτωμάτων οποιασδήποτε φύσης λόγω της 2ης χορήγησης; (παρόλο που έχουν παρέλθει 14 μήνες)

    2.Υπάρχει κίνδυνος μακροπρόθεσμης επιβάρυνσης του οργανισμού; (γυναικολογικά προβλήματα, δυσκολία στη σύλληψη, στειρότητα κλπ)

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας,
    Λ.Φ.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Η μόνη παρενέργεια που μπορεί να φέρει είναι κάποια διαταραχή στην πρώτη, μετά το χάπι, περίοδο.
    Βέβαια, καλό είναι να μη χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις ξανά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση και εύστοχη απάντησή σας.Νιώθω ήδη πιο ήσυχη.
    Καλή σας ημέρα!
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!