default_mobilelogo
    1. Συλλεκτρια Στιγμων
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017
    Καλημερα,  ηθελα να ρωτησω...  Περνώ duphaston για να σταθεροποιηθεί ο κύκλος μου μετα απο ενδειξη του γιατρού μου. Για δεκα μερες...  Εχω αιμα στις 8 μερα.. Τι να κανω?  Συνεχίζω τα χάπια για αλλες δυο μερες ή το αιμα αυτο ειναι εναρξη περιόδου.  Ευχαριστώ. 
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Το σωστό είναι να ενημερώσεις το γιατρό σου.
    Αν η ροή είναι κανονικής περιόδου, τα διακόπτεις.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!