default_mobilelogo
      Πέμπτη, 05 Αυγούστου 2021
      2 Απαντήσεις
      91 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα!

    Μετά από καθυστέρηση περιόδου 2 μηνών, πήρα Duphaston 1 πρωί - 1 βράδυ για πέντε ημέρες. Έχω κάνει χρήση κ άλλες φορές, έπειτα από συμβουλή του ιατρού μου. Αυτή τη φορά τα πήρα μόνη και ενώ αδιαθέτησα κανονικά, συνεχίζω να έχω κανονική ροή περιόδου εδώ και 11 μέρες, με ελαφρύ πόνο σε κοιλιά και στήθος.

    Μήπως πρέπει να πάρω ξανά χάπια για τη διακοπή της περιόδου;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αγαπητή φίλη.
    Είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού (αν αποκλείσουμε περίπτωση εγκυμοσύνης).
    Προγραμμάτισε ένα κολπικό υπερηχογράφημα αν συνεχιστεί...
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση :)
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!