default_mobilelogo
      Σάββατο, 25 Ιουνίου 2022
      1 Απαντήσεις
      159 διαβάστηκε
    Καλημέρα σας,
    Η τελευταία μου περίοδος ήρθε στις 7/6. Επειδή συνεχιζόταν με καφέ υγρά ως τη 15 μέρα ο γιατρός μου, αφού έκανε υπέρηχο που ήταν καθαρός, μίλησε για ορμονικό θέμα κκαι μου έδωσε duphaston δύο φορές την ημέρα για 7 μέρες . Τα ξεκίνησα τη 15η μέρα. Μέχρι και τη 16η μέρα είχα καφέ. Τις ημέρες 17 και 18 επιτέλους σταμάτησαν . Σήμερα όμως, 19η μέρα είχα ξανά καφέ υγρά. Είναι φυσιολογικό αυτό; Μετά από τέσσερις μέρες με το , duphaston δεν έπρεπε να έχει σταματήσει; Είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό κ η πρώτη που παίρνω duphaston. Σας ευχαριστώ.
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αγαπητή φίλη.
    Θα ολοκληρώσεις την αγωγή με τα χάπια και θα σου έρθει περίοδος μετά το τέλος.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!