default_mobilelogo
      Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020
      1 Απαντήσεις
      476 διαβάστηκε
    Είμαι 18,5.
    Έχω καθυστέρηση εδώ και 50 μέρες περίπου. (Έχω γενικά καθυστερήσεις κάθε μήνα)
    Εγκυμοσύνη δεν υπάρχει.
    Μου έδωσε η γυναικολόγος μου να ξεκινήσω duphaston. 1 πρωί 1 βράδυ.
    Πήρα ένα σήμερα το πρωί και τώρα το απόγευμα με έχει πιάσει έντονος πόνος κάτω από την κοιλιά. Νιώθω και ένα ανακάτεμα. Και νιώθω ότι θα μου έρθει περίοδος.
    Είναι κάτι; Ή θα μου έρθει;
    Παρακαλώ αν μπορείτε απαντήστε μου σύντομα. Ευχαριστώ.
    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Αγαπητή φίλη.
    Να ενημερώσεις τη γιατρό σου.
    Μάλλον είναι ένδειξη αρχόμενης περιόδου αλλά μπορεί να είναι και παρενέργεια από τη λήψη του φαρμάκου, δε μπορώ να γνωρίζω.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!