default_mobilelogo
      Τρίτη, 07 Ιουνίου 2011
      3 Απαντήσεις
      10.8K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας,

    Είχα μια ερώτηση σχετικά με το Duphaston. To τελευταίο εναμιση χρόνο έχω αριθμίες στον κύκλο μου. Πήγα στον γυναικολόγο όπου έκανα κάποιο ορμονικά τέστ και με παροτρινέ σε ενδοκρινολόγο. Μετά από διάφορες αιματολογικές εξετάσεις και υπεριχογραφήματα καταλήξαμε οτι έχω πουκυστικες οωθηκες. Μου έγραψε να πάρω Duphaston 2 την ημερα για μια εβδομαδα για να αδιαθετησω (μιας και αυτη τη φορα αντι να αδιαθετω καθε 40μερες ειχαν περασι 2μηνες και τπτ) και μετα να αρχισω Yasminelle. το ερωτημα μου ειναι μετα απο ποσες αφου τελειωσω με τη θεραπεια "Duphaston" θα πρεπει να αδιαθετησω (μου ειπε ο ιατρος οτι σε 2 μερες περιπου και ειμαι στην 5η)? Σκεφτόμουνα μήπως να πάω στον ιατρο την αλλη βδομάδα για ενημερωση ή αλλαγή φαρμάκου.

    Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρον.
    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Το σύνηθες, είναι ότι έρχεται περίοδος μετά από 2-3 ημέρες, από τη διακοπή της προγεστερόνης.
    Θα περιμένεις μέχρι μια εβδομάδα και αν δε δεις περίοδο, να ενημερώσεις το γυναικολόγο σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας! Θα ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι ακόμα. Πήγα στη ιατρό μου και μου έγραψε τα Cyclacur αφού έκανα και τεστ κυησης προληπτικά. παίρνω 1 την ημέρα για 21 μέρες. Μού είπε όταν τα τελειώσω θα πρεπει να αδιαθετήσω σε 2μερες και τοτε να αρχίσω τα yasminelle. Το θέμα μου είναι ότι σήμερα είναι η 5η μέρα που τα πέρνω και αδιαθέτησα! Συνεχίζω τα χαπια ή να τα σταματίσω? 
    Σας Ευχαριστώ εκ'προτέρον για το χρόνο σας.
    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Μάλλον κάποιος βιάστηκε να σου δώσει τα Cyclacur και έχει μπερδευτεί η ορμονική σου εικόνα (χωρίς να σημαίνει ότι διατρέχεις κάποιον κίνδυνο), οπότε καλύτερα να επικοινωνήσεις με το γιατρό σου, να τον ενημερώσεις και να πάρεις οδηγίες.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!