default_mobilelogo
      Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011
      1 Απαντήσεις
      8.6K διαβάστηκε
    Kαλησπερα σας!
    θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση σχετικα με τα Duphaston. Λογω μεγαλης καθυστερησης της περιοδου μου, η γυναικολογος μου συνταγογραφησε τα Duphaston με την εξης δοσολογια: 2 χαπια των 10mg καθε βραδυ για 5 ημερες (με την προοπτικη να ερθει η περιοδος 3-4 ημερες μετα τη διακοπη των χαπιων). Παρολ'αυτα, η περιοδος μου ηρθε πριν την ολοκληρωση του παραπανω δοσολογικου σχηματος (συγκεκριμενα την 4η ημερα). Τι πρεπει να κανω στην περιπτωση αυτη; Να συνεχισω τα χαπια ή να τα διακοψω;
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Διακόπτεις τα χάπια και παρακολουθείς την εξέλιξη του κύκλου σου τους επόμενους μήνες.
    Ανάλογα με την συχνότητα και τη διάρκεια, ενημερώνεις τη γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!