default_mobilelogo
    1. lava
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 26 Μαΐου 2019
    Καλησπερα σας !
    Θα ηθελα και παλι τη βοηθεια σας.Ειχα κανα διμηνο και περισσοτερο να αδιαθετησω ,αφου πηρα 10 μερες duphaston ,οπως ειπε ο γυναικολογος μου,αδιαθετησα πρωτη του μηνα..Απο προχθες ξανααδιαθετησα αλλα με μικρη ροη κυριως στο σκουπισμα για 2-3 μερες..Τωρα αυτο ειναι περιοδος;

    Σας ευχαριστω
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Νομίζω είναι κατάλληλες οι ημέρες, σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, για να έρθει ξανά.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Γιατρε σας ευχαριστω ..κρατησε μονο τρεις μερες αλλα η ροη οπως εγραψα δεν ηταν η συνηθισμενη..γιαυτο ανησυχησα τι μπορει να ειναι ;ευχαριστω
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!