default_mobilelogo
    Νέο

    dufaston

      Παρασκευή, 03 Ιουνίου 2022
      1 Απαντήσεις
      111 διαβάστηκε
    Καλημερα, επειδη ειχα αστατη περιοδο με προτοπη γιατρου λαμβάνω dufaston 1/μερα απο την 14η μερα περιοδου και για 14 μερες μετα τα σταματαω και μου ερχεται περιοδος μετα απο 2-3 μερες .Eιναι ο δευτερος μηνας που τα λαμβανω (πρεπει να κανω εξετασεις και να καθαρισω απο τα cyclacur που επαιρνα για ενα χρονο οποτε 2 μηνες θα ειμαι με dufaston).Τον δευτερο μηνα ληψης dufaston η περίοδος μου ηρθε την 12η μερα ληψης τους (ειχα ακομη 2 δισκια).Ειναι στα ορια του φυσιλογικου αυτο? και επισης τα υπολοιπα 2 χαπια τα συνεχιζω ενω εχω εμμηνο ρυση? ευχαριστω πολυ!
    Περίπου πριν από 2 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Δε θα πάρεις τα εναπομείναντα χάπια.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!