default_mobilelogo
      Κυριακή, 09 Σεπτεμβρίου 2012
      3 Απαντήσεις
      1.5K διαβάστηκε
    geia sas,eixame ena atuxima me tin kopela mou espase to profulaktiko,itan gonimi imera(14)meta apo eikosi lepta pire to ellaone to xapi apo tin epomeni mera exei sunexos ponous periodou pristike to stithos tis,eimaste stin 8 mera kai akoma i ponoi einai to idio!!!mporeite na mas boithisete?uparxei periptwsei na sumbainei kati?na einai egkuos?na tis exei dimiougrisei problima to xapi?perimenw tin apantisei sas euxaristw!!!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητέ φίλε.
    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
    Τα συμπτώματα δεν οφείλονται σε εγκυμοσύνη, το πιθανότερο να είναι συνέπεια του χαπιού.
    Αν όμως είναι τόσο έντονα, ας τη δει από κοντά κάποιος γυναικολόγος.
    Σε διαφορετική περίπτωση, θα περιμένει μέχρι την περίοδο για να υποχωρήσουν.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    ενταξει ευχαριστω πολυ!!!και οντως ελπιζω να ειναι παρενεργιες απο το χαπι και οχι καποια απροσμενη εγκυμοσινη!!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν

    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!