default_mobilelogo
      Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2021
      2 Απαντήσεις
      358 διαβάστηκε
    Καλημέρα αρχες Σεπτέμβρη έκανα τη πρώτη δόση του εμβολίου pfizer και 3 μέρες μετά μου ήρθε περίοδος 10 μέρες νωρίτερα απο την αναμενόμενη και είχε μικρή διάρκεια. Η επόμενη περίοδος ήρθε κανονικά ενώ πριν είχα κάνει και τη δεύτερη δόση και τώρα μου ήρθε ξανα νωρίτερα 8 μέρες. Σχετίζεται η διαταραχή αυτή με το εμβόλιο ή μπορεί να οφείλεται σε άλλο λόγο. Να σημειώσω ότι 6 μήνες πριν έιχα κάνει γυναικολογικό τσεκ απ και δεν είχα κάποιο θέμα πέρα απο ένα μικρό ινομύωμα 1εκ το οποίο ο γιατρος μου είχε πει ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και απλα το παρακολουθούμε.
    Είμαι 45 χρονών αλλά γενικά ο κύκλος μου είναι πολύ σταθερος στις 25 μερες.
    Ευχριστώ
    Περίπου πριν από 7 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Έχει αναφερθεί συσχέτιση του εμβολίου με κάποιες μικροδιαταραχές στον κύκλο της γυναίκας.
    Δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 6 μήνες
    Καλησπερα γιατρε ευχαριστώ για την απαντηση σας!Σε ποσους κυκλους θεωρειτε οτι θα πρεπει να επανελθει η περιοδος στα φυσιολογικά;
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!