default_mobilelogo
      Κυριακή, 22 Αυγούστου 2021
      2 Απαντήσεις
      159 διαβάστηκε
    Καλησπέρα ! Παίρνω τα cyclo-progynova αφού τα cyclacour είναι σε έλλειψη για ρύθμιση κύκλου. Τον μήνα Ιούλιο μέσα στη διακοπή των 7 ημερών αδιαθέτησα κανονικά , αλλά αντί να κρατήσω την διακοπή των χαπιών για 7 μέρες μπερδεύτηκα και έκανα την διακοπή 10 μέρες και άρχισα ξανά το νέο πακέτο καθυστερημένα όχι την 8η μέρα αλλά την ενδέκατη . Αφού τελείωσαν οι 21 μέρες στο νέο πακέτο έκανα την διακοπή των 7 ημερών κανονικά , αλλά δεν αδιαθέτησα και σήμερα 22 Αυγούστου ξεκίνησα το επόμενο πακέτο αφού είναι η 8 η μέρα διακοπής . Δεν μου ήρθε περίοδος όμως στο διάστημα της διακοπής ούτε και σήμερα την 8 η μέρα . Θέλω να ρωτήσω γιατί μπορεί να συνεβει αυτό; Τώρα που ξεκίνησα τα πακέτο τα λευκά χάπια υπάρχει περίπτωση να μου έρθει περίοδος ; Να πω ότι ήμουν διακοπές θάλασσες κτλ μήπως επηρεάστηκε και από αυτό ; Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Περίπτωση εγκυμοσύνης δεν υπάρχει .
    Συνεχίστε κανονικά τη συσκευασία. Μπορεί στις επόμενες 1-2 μέρες να δείτε λίγο αίμα. Εάν και μετά το τέλος και αυτής, δεν έρθει αίμα, να μιλήσετε με το γιατρό σας.

    Κ.Χ.

    Δρ.Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος. Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310- 227981 (ΔΕ, ΤΕΤ, ΠΕΜ 17.00-21.00 & ΤΡ, ΠΑΡ 10.00-14.00) email: [email protected]

    Περίπου πριν από 3 εβδομάδες
    Καλησπέρα γιατρέ! όντως όπως είπατε μετά από λιγες μέρες 24 Αυγούστου είχα αίμα-περίοδο ελαφριά μαλλον ; Το οποίο κρατησε 4-5 μέρες και μετά είχα καφέ υγρά μέχρι και σήμερα 1 Σεπτέμβρη που μου ήρθε ξανά αίμα . Είναι μέσα στα πλαίσια του φυσιολογικού αυτο που συμβαίνει δεδομένου πως αντί για 7 μερας η διακοπή στα cycloprogynova έγινε 10 μερες στον προηγούμενη κυκλο και τώρα στο διαστημα των 7 ημερών της διακοπης για το νέο πακέτο δεν αδιαθέτησα αλλά αδιαθέτησα στο 5 ο λευκό χάπι στης 24 Αυγούστου όπως σας είπα και στην αρχή το οποίο κρατησε λιγες μέρες μετά είχα καφέ υγρά και τώρα 1 Σεπτέμβρη ξανά αίμα . Να ανησυχώ ; Η είναι κάτι ορμονολογικο ;
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!