default_mobilelogo
      Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2021
      1 Απαντήσεις
      91 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας εδώ και τρεις μήνες ακολουθώ αγωγή με cyclacur λόγω κάποιων προβλημάτων που είχα με τον κύκλο μου. Πρόκειται να πάρω cyclacur για άλλους τρεις μήνες. Τον Αύγουστο έκανα υπέρηχο άνω κοιλίας όπου και βρέθηκαν τρία αιμαγγειωματα 8,8 χιλιοστών, 6.9 χιλιοστών και 10,7 χιλιοστών αντίστοιχα στον δεξιό λοβό του ήπατος η γιατρός μου είπε ότι δεν θα επηρεαστούν από τα cyclacur όταν την ρώτησα και θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη. Υπάρχει περίπτωση κατά την διάρκεια της εξάμηνης θεραπείας αυτά να μεγαλώσουν πολύ και να μου δημιουργήσουν πρόβλημα ή όντως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας? Είμαι 36 ετών και δεν έχω ακόμη παιδιά.
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν αποτελεί αντένδειξη για λήψη των συγκεκριμένων χαπιών.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!