default_mobilelogo
    Νέο

    CYCLACUR

      Πέμπτη, 07 Απριλίου 2022
      1 Απαντήσεις
      381 διαβάστηκε
    καλημερα ! ειμαι 45 χρονων και πριν 7-8 μηνες εκανα τεστ παπ, υπερηχο,ορμονολογικες ,καλλιεργεια κολπικου υγρου , υδατουπερηχογραφημα και βγηκαν ολα ενταξει , εκτος απο τις ορμονολογικες που εδειξαν αρχες προκλημακτιριου.Για τον λογω αυτο ο γατρος μου χορηγησε τα cyclacur γιατι ειχα αστατο κυκλο με περιοδο που ερχοταν και δεν τελειωνε...τα παιρνω εδω και 7-8 μηνες ,και μονο μια φορα το καλοκαιρι του 2021 λογω του οτι τα πηρα λαθος ειχα αιμα στον επομενο κυκλο και μετα εστρωσε.Τωρα τον Φεβρουαριο του 2022 ειχα κανονικα περιοδο στην εβδομαδα διακοπης ,και ενω ξεκινησα κανονικα το νεο κουτι, την 11κατη μερα του κυκλου μετα απο σεξουαλικη επαφη ειχα αιμα το οποιο κρατησε 2-3 μερες και μετα ολα οκ. Τον Μαρτιο 17 Μαρτιου στην εβδομαδα διακοπης ,αδιαθετησα για 7 μερες αλλα με καφε υγρα και λιγο αιμα χωρις ομως μεγαλη ροη . Ξεκινησα ξανα το νεο κουτι και ενω βρισκομουν στο 4ο λευκο χαπι την ενδεκατη μερα του κυκλου μου ηρθαν αμυδρα καφε τα οποια εγινα πιο εντονα και καποιεσ φορες και λιγο αιμα , οχι ομως αιμμοραγια ενα σερβιετακι φορουσα.Αυτο κραταει εως και σημερα που εχω ακομα 2 καφε χαπια για αν τελειωσω το κουτι. Φυσικα πηγα στον γυναικολογο οταν ξεκινησαν τα καφε στο 4ο λευκο χαπι ,αλλα ο υπερηχος δεν εδειξε κατι και το ενδομητριο ηταν λεπτο. Μου συνεστησε να παρω ολο το κουτι να μου ερθει περιοδος στην εβδομαδα διακοπης και να μην τα ξαναπαρω για 2 μηνες ωστε να μπορεσω να κανω εκ νεου ορμονολογικες και ισως αποξεση και θεραπευτικο σπιραλ. Αν το αιμα συνεχιστει (οπως γινοταν και πριν τα χαπια που μου ερχοταν περιοδος και δεν σταματουσε) να το σταματησουμε με dufaston ωστε να ειμαι καθαρη απο cyclacur για τις ορμονολογικες.Συμφωνειται με αυτη την προσεγγιση? Τον Μαρτιο νοσησα και απο covid ελαφρια ομως και ειχα και αγχος αλλα δεν θελω να τα εναποθετω ολα στο αγχος και στο covid ! Γινεται ενω ολα πηγαιναν καλα μετα απο 7-8 μηνες χρησης των χαπιων να εχω τετοια θεματα? αιμα δλδ σε ολες τις μερες του κυκλου που τα παιρνω? μηπως δεν με καλυπτουν αλλο ορμονολογικα η λετε να υπαρχει κακοηθεια στο ενδομητριο? Ευχαριστω!
    Περίπου πριν από 7 μήνες
    Πολύ σωστή η προσέγγιση του γυναικολόγου σας.

    Κ.Χ.

    Δρ.Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος. Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310- 227981 (ΔΕ, ΤΕΤ, ΠΕΜ 17.00-21.00 & ΤΡ, ΠΑΡ 10.00-14.00) email: chatzkon@hotmail.com

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!