default_mobilelogo
    Νέο

    Cyclacur

      Τετάρτη, 01 Σεπτεμβρίου 2021
      2 Απαντήσεις
      87 διαβάστηκε
    Παίρνω cyclacur λόγω κύστεων που εμφάνισα
    Θα τα πάρω σίγουρα για 3 μήνες ίσως και παραπάνω. 1) Όταν θα τα διακόψω υπάρχει περίπτωση ο κύκλος μου να γίνει χειρότερος και να εμφανίσω περισσότερες κύστες?
    2) Έχω πάρει ήδη το πρώτο κουτί και είμαι στο δεύτερο σήμερα απλά έχω πονοκέφαλο μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός?
    Περίπου πριν από 3 εβδομάδες
    Αγαπητή φίλη.
    Υποθέσεις δε μπορούν να γίνουν.
    Θα φανεί μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας, με υπερηχογράφημα.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 3 εβδομάδες
    Απλώς ρώτησα εάν τα cyclacur σαν χάπια βοηθούν γενικά ή υπάρχει η περίπτωσή κατά την διακοπή τους να γίνει ο κύκλος μου πιο επώδυνος. Και δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω άμεσα για επαναληπτικό υπέρηχο και φοβάμαι μήπως όταν τελειώσω την θεραπεία έχω προβλήματα με τον κύκλο μου.
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!