default_mobilelogo
      Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
      3 Απαντήσεις
      2.3K διαβάστηκε
    ΤΕΤ 4:58 Μ.Μ. Γιατρέ καλησπέρα. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Πριν απο 2 μήνες εκανα αφαίρεση πολύποδα στο ενδομήτριο. Η ιστολογική ήταν αρνητική για κακοήθεια. Η υστεροσκόπηση έγινε το Γενάρη. Στην επόμενη περίοδο το Φλεβάρη αλλα και τον Μάρτη είχα πάρα πολύ αίμα. Αφύσικο αίμα και όχι αίμα περιόδου. Αλλά αίμα κατακόκκινο και πολύ. Κανονικά θα έπρεπε μετά την αφαίρεση του πολύποδα να έχω λιγότερο αίμα και όχι αυτό! Ο γιατρός μου μου έδωσε cyclacur μόνο τα καφέ χάπια για να τα πάρω για 20 μέρες.Τα ξεκίνησα τη 2η μέρα της περιόδου. Σημερα ειμαι στη 15 μέρα και είδα καφέ αίμα. Τι γίνεται? Έχω αγχωθεί εξαιρετικά. Θα εκτιμήσω οποιαδήποτε απάντηση. Με εκτίμηση.
    Περίπου πριν από 4 χρόνια
    Όταν αναφέρεις ότι είχες πολύ αίμα, αφύσικο όπως γράφεις, δε μπορώ να σου πω ότι όλα πάνε καλά...
    Εξέφρασα μία άποψη, εξ αποστάσεως.
    Αν θέλεις, την ακολουθεί.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 4 χρόνια
    Η απάντηση σας είναι ανησυχητική. Θεωρείτε πως συμβαίνει κάτι ανησυχητικό? Ο Γυναικολόγος μου θεωρεί ότι είδα καφέ αίμα επειδή ξέχασα να πάρω το ένα απο τα καφέ χάπια πριν 2 μέρες. Θεωρείτε ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο? Εκτιμώ το χρόνο που διαθέτετε!
    Περίπου πριν από 4 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Θα ζητήσεις επανεξέταση από το γιατρό σου και γυναικολογικά και υπερηχογραφικά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!