default_mobilelogo
      Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2016
      3 Απαντήσεις
      3.6K διαβάστηκε
    καλησπέρα! Πρόσφατα εκανα εξετασεις καλλιέργειας κολπικού υγρού και τα αποτελέσματα έδειξαν οτι αναπτυχθηκαν λιγες αποικίες gardnerella vaginalis. Η γυναικολόγος μου σύστησε να παρω για 7 ημέρες flagyl και να χρησιμοποιώ κάθε βραδυ την κολπική κρεμα climycen. Τις πρώτες δυο μερες χρήσης ολα ηταν καλα αλλα την Τρίτη μερα ειδα ελάχιστο αίμα σε βλενωδη μορφη οταν σκουπιστηκα. ψαχνοντας στο διαδίκτυο διάβασα ένα post μιας ακόμη κοπέλας που ανέφερε ακριβως τα ιδια αλλα δεν ειχε λάβει απάντηση απο κανεναν στο forum. να προσθέσω οτι χρησιμοποιώ παράλληλα την αντιβιοτικη κρεμα fucidin εξωτερικά στην περιοχή διότι πριν 2 βδομάδες εκανα καυτηριασμό κονδυλωματων. εχω σκοπό να επικοινωνησω αυριο με τη γιατρο μου γιατι σημερα ειναι Κυριακή και θα ειναι εκτός ιατρειου. ειναι η 4η μερα της θεραπειας με την κρεμα. Να την βάλω σημερα ή οχι;;;
    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    Aγαπητή φίλη. Αν δεν επίκειται περίοδος τις επόμενες ημέρες, θα συνεχίσεις κανονικά την κολπική κρέμα, προσεκτικά για να μην τραυματίσεις την περιοχή. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 5 χρόνια
    Καλημέρα σας γιατρέ, αρχικά σας ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντηση σας. Περιμένω να αδιαθετήσω σε 4 περίπου μερες. Συνεπώς να συνεχίσω την κρεμα κανονικά; Θεωρειται φυσιολογική η εμφάνιση αιματος με την χρήση της κρέμας; Δεν νιωθω τίποτε αλλο, ούτε τσούξιμο, ούτε φαγούρα.  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Περίπου πριν από 4 μήνες
    Καλημέρα γιατρέ!
    Τέλος του προηγούμενου μήνα εκανα χειρουργείο και ο γιατρός μου είπε να βάλω την Climycen 2%
    Μου φάνηκε λίγο παράξενο να βάλω κατευθείαν την κρέμα ( την επόμενη της επέμβασης) απ' την στιγμή που μιλάμε για αιμορραγική επέμβαση. Τον εμπιστεύτηκα , βασικά εμπιστεύτηκα δύο γιατρούς, την για χρόνια γυναικολόγο μου και τον γιατρό που με έστειλε για την επέμβαση ( είχα ακούσει τα καλύτερα για τον συγκεκριμένο και την έκανα σε πολύ καλό ιδιωτικό νοσοκομείο), με αποτέλεσμα να μου κάνει αιμορραγία. Άρχισε με λίγο αίμα κ από την 7η κ μετά περισσότερο.Η γιατρός μου ,μου έλεγε ότι μου ήρθε η περίοδος νωρίτερα κ ότι είναι φυσιολογικό, μόνο που εγώ είχα ακατάσχετη αιμορραγία και οι γιατροί με πρόλαβαν στο παραπέντε, μπήκα εσπευσμένα χειρουργείο δέκα μέρες μετά την πρώτη επέμβαση.
    Και αναρωτιέμαι μήπως τελικά για όλο αυτό ευθύνεται η κρέμα που μου σύστησε ο γιατρός να βάλω;;;γνωρίζω ότι πρώτα πρέπει να θρέψει μια πληγή και μετά βάζουμε κρέμα επουλωτική
    Αμέλειά του ή έγινε επίτηδες για να με βάλει δεύτερη φορά χειρουργείο;;;
    (Όπως κ έγινε μπήκα εσπευσμένα χειρουργείο σε δημόσιο νοσοκομείο αυτή την φορά )
    Σας ευχαριστώ πολύ !
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!