default_mobilelogo
      Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012
      1 Απαντήσεις
      2.9K διαβάστηκε
    καλησπερα γιατρε,
    μετα απο διαγνωση μυκητα candida ο γιατρος μου μου εδωσε θεραπεια με fungostatin χαπι και canesten υποθετο εφαπαξ και τα δυο.
    το προβλημα ειναι οτι εχθες εβαλα το υποθετο και σημερα μου ηρθε περιοδος νωριτερα(εχω αστατο κυκλο)και στο φυλλο οδηγιων του canesten λεει μην το χρησιμοποιειτε κατα την περιοδο η οταν εχετε κολπικη αιμορραγια.
    υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα να περασει το φαρμακο σε μητρα η στην κυκλοφορια του αιματος η γενικοτερα καποιο αλλο προβλημα?
    ευχαριστω
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα, μην  ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!