default_mobilelogo
      Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011
      3 Απαντήσεις
      1.5K διαβάστηκε
    kalispera sas. exw kanei test pap kai exei diksei oti exw mikites. profanws exontas kanei mono egw therapeia kollisa ksana apo ton sintrofo mou kai sinexizw ti therapeia mou gia deuteri vdomada. Auto einai mipws kako pou kanw? Oti diladi sinexizw gia toses meres?Mporoume na exromaste se epafi me profilakseis kata ti diarkeia tis therapeias?
     kai akomi kati allo ... Niwthw enoxliseis ston prokto. Iparxei periptwsi na metaferthikan kai ekei mikites? kai an nai me ta xapia kai mono einai arketa gia na figoun?
    Sas euxaristw poli
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
    Προφανώς και επαναμολύνθηκες από τον σύντροφό σου.
    Προσωπικά, συστήνω αποχή από επαφή για όλο το διάστημα της θεραπείας.
    Επίσης, επειδή δεν αναφέρεις τί φάρμακα παίρνεις και έχεις επιπλέον και πρωκτικές ενοχλήσεις, το σωστό είναι να σε ξαναδεί ο συνάδελφος που σε έχει εξετάσει.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!
    Περίπου πριν από 10 χρόνια

    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!