default_mobilelogo
    1. tulip00
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013
    Γεια σας! Λόγω κάποιου δερματικού προβλήματος μου έγραψε ο γιατρός να πάρω για 12 ημέρες augmentin. Παίρνω όμως και αντισυλληπτικά. Τον ενημέρωσα πρώτα αλλά μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα...επειδή όμως διαβάζω διάφορα θα ήθελα κ τη δική σας γνώμη. Πρέπει να πάρω κάποια επιπλέον αντισυλληπτικά μέτρα;;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Για να είσαι απόλυτα σίγουρη, κατά τη διάρκεια λήψης της αντιβίωσης, να χρησιμοποιείς προφυλακτικό, τίποτε άλλο.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!