default_mobilelogo
      Τετάρτη, 07 Απριλίου 2021
      1 Απαντήσεις
      212 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας !! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση μιας και έχω προβληματιστεί πολύ !! Εδώ και αρκετούς μήνες, από το καλοκαίρι χρησιμοποιούσα τα αντισυλληπτικά qlaira διότι παρουσίασα κάποια κύστη και η περίοδος μου δεν ερχόταν στην ώρα της. Μετά τη χρήση των αντισυλληπτικών η περίοδος μου διαρκούσε λιγότερες μέρες και ήταν πάντα στην ώρα της. Ήμουν ικανοποιημένη. Δυστυχώς αναγκάστηκα να αλλάξω αντισυλληπτικά γιατί δεν έβρισκα τα qlaira στο φαρμακείο. Ο γιατρός που μου πρότεινε τα gynofen 35. Τώρα είμαι στο δεύτερο κουτί. Τα ξεκίνησα κατευθείαν χωρίς να κάνω κάποια διακοπή. Εκεί που ήταν να ξεκινήσω το νέο κουτί qlaira ξεκίνησα το gynofen. Μετά τη διακοπή για της 7 ημέρες αδιαθέτησα την 8η μέρα. Η περίοδος μου είναι περίεργη, αυτό με ανησύχησε. Είναι κυρίως καφέ υγρά, καφέ σκούρο, καφέ ανοιχτό, αρκετή διάφανη βλέννη, κόκκινο αίμα και σκούρο κόκκινο αίμα, αλλά ελάχιστο και κυρίως στο σκούπισμα σερβιέτα δεν λερώνω σημαντικά. Και η προηγούμενη περίοδος μου ήταν έτσι. Που έπαιρνα ακόμη τα qlaira. Γιατί συμβαίνει αυτό ;
    Περίπου πριν από 5 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Μόλις τελειώσει η περίοδος να προγραμματίσεις ένα κολπικό υπερηχογράφημα για να πάρεις οδηγίες σχετικά με τη ροή της περιόδου σου.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!