default_mobilelogo
    1. Matilda
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 08 Μαρτίου 2020
    Καλησπέρα . Θα ήθελα τη γνώμη σας.Έπαιρνα τα αντισυλληπτικά χάπια yasminelle για μήνες και τα σταμάτησα για έναν μήνα.Τα ξεκίνησα ξανά στον επόμενο κύκλο μου, την τέταρτη μέρα της περιόδου. Μόλις τελείωσα το πρώτο κουτί. Είχα ελεύθερη επαφή με εκσπερμάτιση εντός του κολπου μου, με τον σύντροφό μου την τέταρτη μέρα της διακοπής των χαπιών. Ήμουν στην δεύτερη μέρα της περιόδου μου. Πρέπει να πάρω το χάπι της επόμενης ημέρας; Υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης; Κυρίως επειδή είναι το πρώτο κουτί και επειδή τα ξεκίνησα την τέταρτη μέρα του κύκλου μου.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Όχι βέβαια.
    Είσαι καλυμμένη αντισυλληπτικά αρκεί να μην έχεις ξεχάσει κάποιο χάπι.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!