default_mobilelogo
      Τρίτη, 30 Απριλίου 2013
      5 Απαντήσεις
      1.4K διαβάστηκε
     
    Καλησπέρα! Ξεκίνησα αντισυλληπτικά (yasmin) για πρώτη φορά αυτό τον μήνα, την πρώτη μέρα της περιόδου μου. Αφού η περίοδος κράτησε κανονικά, 4-5 μέρες, τώρα, 4 μέρες μετά έχω ακόμα καθημερινά κάποιες σταγόνες αίμα. Δεν είναι μεγάλη ποσότητα, αλλά βλέπω ότι δεν μου τελειώνει εντελώς. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα? Τι μου προτείνετε να κάνω για να σταματήσει? Ανησυχώ λίγο γιατί κάτι τέτοιο δεν μου είχε συμβεί ποτέ πριν τη χρήση αντισυλληπτικών. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Χρειάζεται μόνο να ενημερώσεις το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Mε συγχωρείτε που σας ενοχλώ και πάλι, αλλά 10 μέρες μετά το τέλος της περιόδου, συνεχίζω να έχω κάποια υγρά περιόδου, όχι ακριβώς αίμα αλλά κάτι σαν βλέννες, όπως είναι την τελευταία μέρα της περιόδου. Υπάρχει περίπτωση να μην στρώσει και να συμβαίνει πάντα αυτό μεταξύ των περιόδων με τα αντισυλληπτικά? χρειάζεται να πάω για γυναικολογική εξέταση? Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σας!
    Περίπου πριν από 8 χρόνια

    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Σας ευχαριστώ υπερβολικά πολύ για τον χρόνο σας! :)
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Είναι συχνό φαινόμενο στον πρώτο μήνα χρήσης των χαπιών και αποκαθίσταται σταδιακά.
    Αντισυλληπτικά είσαι καλυμένη, μην ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!