default_mobilelogo
      Σάββατο, 01 Ιανουαρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.8K διαβάστηκε
    Γεια σας. Είμαι σε αγωγή με Yasminelle εδώ και 3 χρόνια περίπου.
    2,5-3 ώρες μετά τη λήψη του πρότελευταίου χαπιού της 2ης εβδομάδας είχα μια ύποπτη κένωση (όχι όμως τυπική διάρροια). Τελοσπάντων επειδή είναι Πρωτοχρονιά και θα ήταν αδύνατο να τηλεφωνήσω στο γιατρό μου, πήρα ένα ακόμη χάπι από το τέλος της συσκευασίας για καλό και για κακό.

    Το θέμα μου είναι ότι όταν τελειώσουν τα χάπια αυτού του μήνα θα τελειώσουν μια μέρα ενωρίτερα...
    ...μπορώ να πάρω καινούρια συσκευασία και να πάρω ένα ακόμα για να τελειώσουν τα χάπια την σταθερή μέρα; Δηλαδή να έχω πάρει θεωρητικά 22 ενεργά χάπια (γιατί τώρα μάλλον δεν είχε χαθεί το χάπι... αλλά ποιος ρισκάρει τέτοια πράγματα); Αφού είναι μονοφασικό το χάπι λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα, σωστά;
    Δεδομένες ελεύθερες επαφές.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή  Φίλη!
    Χρόνια  πολλά!
    Μπορεις  να το κανεις...
    Μπορεις  να κανεις  ομως και κατι  άλλο:   Να  αρχισεις την επομενη συσκευασία  1  ημέρα  ενωριτερα  και  να  καμνεις  τις επομενες αλλαγές,   αυτή την νέα μερα ...
    Δεν θα μεινεις   εγκυος...
    Φιλικά
    Π,Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!