default_mobilelogo
      Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2018
      1 Απαντήσεις
      614 διαβάστηκε
    Γειά σας γιατρέ.. 40 μέρες μετά τον τοκετό πήγα στον γιατρό μου για το τεστ παπ και μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα μου είπε τηλεφωνικά ότι έχω κολπίτιδα και να βάλω dalacin κρέμα.. Εγώ είχα υγρά δύσοσμα και μετά την χρήση της κρέμας σταμάτησαν.. Μετά από λίγες μέρες όμως ξαναεμφανιστηκαν και μου είπε να βάζω 2 κρέμες, την aquasol και την travogen.. Τις έβαλα αλλά δν είδα καμιά διαφορά και αποτι κατάλαβα η πρώτη κρέμα είναι για βακτηριακη κολπίτιδα ενώ οι άλλες για μύκητες.. Μηοως ήταν λάθος οι τελευταίες? Κι αν πρόκειται για βακτηριακη κολπίτιδα να πάρω πάλι κρέμα dalacin η θέλει άλλη θεραπεία εφόσον ξαναεμφανιστηκε?
    Περίπου πριν από 3 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Πριν επαναλάβεις κάποια θεραπεία, κάνε μία καλλιέργεια κολπικού υγρού σε ένα μικροβιολογικό εργαστήριο.
    Ανάλογα με τα αποτελέσματα θα πάρεις την κατάλληλη αγωγή.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!