default_mobilelogo
      Δευτέρα, 07 Αυγούστου 2017
      1 Απαντήσεις
      0.9K διαβάστηκε
    Καλησπέρα! Ο γυναικολόγος μου πρότεινε να πάρω yasminelle ώστε να καθυστερήσω την περίοδο μου. Ωστόσο, εγώ θυμόμουν οτι μου είπε να τα ξεκινήσω αφου τελειώσει η περίοδος μου και έτσι τα ξεκίνησα μόλις καθάρισα. Να σημειώσω οτι δεν έχω ξαναπάρει αντισυλληπτικά... Σήμερα πήρα το 8ο χάπι του 1ου κουτιού και είχα σεξουαλική επαφή με το αγόρι μου και εκσπερμάτωσε στον κόλπο μου. Υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης?
    Περίπου πριν από 4 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο από τα προηγούμενα χάπια, είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!