default_mobilelogo
    1. elenaki19
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016
    Γεια σας γιατρε!Είμαι στην αρχή της τρίτης βδομάδας της ταινίας και ξέχασα ένα χάπι.Όταν το είδα την άλλη μερα πήρα τα 2 χάπια μαζί!Τώρα θα συνεχίσω κανονικά μεχρι να τελειώσει η ταινία και μετά θα περιμένω κανονικά 7 μέρες για να ξεκινήσω την επόμενη?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Ακριβως  έτσι!
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!