default_mobilelogo
      Παρασκευή, 20 Μαϊος 2016
      2 Απαντήσεις
      819 διαβάστηκε
    Καλησπερα ! ηθελα να ρωτησω αν μπορειτε να μου λυσετε καποιες αποριες.
    Ειναι η πρωτη φορα που παιρνω το χαπι της επομενης ημερας.δεν επιθυμω σε αυτο το χρονικο διαστημα εγκυμοσυνη με το συντροφο μου και επειδη εσπασε το προφυλακτικο την ωρα που τελειωνε αποφασισαμε να παρω το χαπι.Περιοδο ειχα 11/-5με 17/05 και σημερα 20/05 μου κατεβηκε αιμα.
    Να ανυχησω? Γιατι συνεβη αυτο?
    μηπως ξερετε πως θα επηρεασει το κυκλο μου?
    Αν σας ειναι ευκολο και γνωριζετε επι του θεματος ,παρακαλω απαντηστε μου,
    Ευχαριστω.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή Φίλη! Η διαταραχη αυτή  οφείλεται στο   ΄΄χαπι΄΄,  που σκοπο εχει να διαταραξει  τον  κυκλο, για  να μην  συλλαβεις.. Αν το  παιρνεις συχνά,  θα εχεις  την   διαταραχη  αυτή...Τίποτε  άλλο δεν μπορει να  συμβελι...Απ ΄έδω καιπερα,  ο  κυκλος  θα μπαλανσαριστει  παλι  στον επομενο με  μειθεπομενο  μηνα  σ'΄εκεινα    που  ήξερε.. Φιλικα   Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!