default_mobilelogo
      Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2015
      5 Απαντήσεις
      1.8K διαβάστηκε
     
    Καλησπέρα και συγχαρητηρια για το site σας.
    Σας έχω ξαναγράψει για το θέμα που με απασχολεί και στο παρελθόν.
    Είμαι 34 ετών και είχα από τα 19 διαταραχές του κύκλου της περιόδου.
    Μετά από μεγάλη απουσία περιόδου ο γιατρός μου μου έκανε ορμονικό έλεγχο που έδειξε ότι έχω χαμηλά οιστρογόνα και υψηλά ανδρογόνα. Μου έδωσε αντισυλληπτικά για να έρθει κύκλος και την 5η μέρα να ξεκινήσω τα λευκά χάπια divina μαζί με adrokur. τα divina μέχρι την 24η μέρα του κύκλου και τα adrokur ως την 14η μέρα.Αυτή η θεραπεία έπρεπε να γίνει για πέντε μήνες όπου θα με ξαναέβλεπε για να κάνουμε ορμονικές εξετάσεις πάλι. 'Ολα αυτά για να μπορέσω να αποκτήσω παιδί.
    Οι πέντε μήνες πέρασαν και οι νέες εξετάσεις μαζί με υπέρηχο έδειξαν ότι είμαι πλέον γόνιμη. Ο γιατρός μου είπε ότι μπορούμε με τον άντρα μου να ξεκινήσουμε προσπάθειες για παιδί.
    Επίσης, μου είπε ότι η περίοδος θα συνεχίσει να έρχεται λίγους μήνες ακόμα κανονικά. Η τελευταία περίοδος ήταν 9 αυγούστου και τώρα περιμένω την επόμενη μιας και έχει περάσει ένας μήνας. Μόνο το στήθος μου έχει πρηστεί και με πονάει, άλλα συμπτώματα περιόδου δεν έχω. Με τον άντρα μου δεν ξεκινήσαμε συστηματικά επαφές ελεύθερες λόγω του ότι τον τελευταίο καιρό δουλεύουμε αντίθετες βάρδιες και δεν συναντιόμαστε συχνά σπίτι. Ήθελα να σας ρωτήσω να ξεκινήσουμε ελεύθερες επαφές ή να περιμένω να μου έρθει η περίοδος πρώτα? Αν δεν παρουσιαστεί περίοδος καθόλου αυτό τον μήνα τι με συμβουλεύετε να κάνω? Να ανησυχήσω και να επισκευτω τον γιατρό μου ή να ξεκινήσουμε με τον άντρα μου τις προσπάθειες χωρίς άγχος ακόμα και σ'αυτή τη φάση του κύκλου και ότι γίνει? Είμαι λίγο μπερδεμένη και ζητάω την καθοδηγησή σας.
    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Αγαπητή Φίλη! Διαβασα την  ατελειωτη  επικοινωνάι  μας.. Απ΄ ότι   γνωριζουμε, εχεις  το λεγομενο συνδρομο  πολυκυστικών   ωοθηκων,  που προξενει διαταραχές  στην  ωοοθυλακιορρηξία  και κατ΄ επεκταση  και   καθυστερησεις  της  περιοδου .. Αυτό  δεν σημαινει , ΄οτ δεν μπροείς να συλλαβεις και χωρίς  αγωγή.. Μπορει  ομως να δυσκολευτεις..  Τα αντισυλλητπικά ,  ή  ο   τελευταιος   συνδυασμος   που πηρες  (ειναι στην πραξη  κι αυτός ΄΄αντισυλληπτικος΄΄!)  δεν προωθουν στην  λυση του  προβληματος  σε γυναικες  των 35  ετων, επειδή  η  διαταραχή  υποτροπιαζει σταματωντας  την  ΄΄θεραπεια΄΄,  κατά την  οποια  φυσικά ειναι αδυνοτο να    επελθει  η συλληψη  και  ο  χρονος  που  εναπαμενει  αναμεσα  στα διαστημα  διακοπης της   ειναι ελαχιστος ,  ή και  ανυπαρκτος,  διαιωνιζοντας το  προβλημα,, Θα πρέπει να  μιλησεις  παλι με τον δικό  σου... Το  ολο ιστορικο,  ακουγεται  σαν να υπαρχει  με τον καιρό ενδειξη για  εκλυτικά της  ωοθυλακιορρηξίας  (χαπι  που ΄΄ καρφωνει ΄΄ την ωοθυλακιορρηξία  σε σταθερή  μέρα   - ας  το  πω  ετσι.).. Κατά την άποψη  μου, για  να  δωθεί, πρέπει  να υπάρχει  καλο  σπερμοδιάγραμμα κι ανοιχτες σάλιπγγες.. (Η  πιθανοτητα να  εχουν αποφραξη, χωρις  ιστορικο  θελημενης  ή  αθελητης αποβολής ,  ειναι  μια στα χιλια)... Θα σας πει  ο γιατρός  σας τις  λεπτομερειες,, Φιλικά   Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Ευχαριστώ για την απάντησή σας!
    Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν παρουσιάζω συμπτώματα όπως τριχοφυία, τριχόπτωση, παχυσαρκία, ακμή όπως συνηθίζεται στις πολυκυστικές ωοθήκες! ούτε παρουσίασα ποτέ! Υπάρχει λοιπόν περίπτωση να πάσχω από το σύνδρομο με μοναδικό σύμπτωμα την αμηνόρροια?
    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Ναι , βεβαια, επειδή  τα  άλλα συμπτωματα   (υπερτριχωση  και  ακμή, ειναι  σπανιωτερα και  συχνα   ηπιωτερα.. Φυσικά,  τι  ειναι ΄΄ηπιο΄΄, εξαρταται...Αλλιως   το βλεπει  η    γυναικα ( ανησυχει π.χ.  για ...ελαχιστες  τιρχες!),  αλλιως  ισως  ο γιατρός...) ... Γενικά , το  ολο θεμα της  προβληματισμού της  γυναικας  σχετικά   με την υπερτριχωσηες και  την ακμη,  μπορει  φυσικά  να εχει άλλού  την  αιτισ   (π.χ.  στο επινεφριδειο, εναν  ενδοκρινή  αδεννα  πανω   σε καθε  νεφρά  -( ''Αδρενογεννητικο συνδρομο΄΄-)...Να  μην προσπαθησω  να εξηγησω  τωρατι ειναι αυτό.. Αυτά  ωστοσο από τις  εξετασεις  που έγιναν -  7 γυναικολογι  σε ειδαν! - θα το σκεφτηκαν σε περιτπωση  τυχόν  πολυ  εντονης  εικονας....Δεν  μπορει.. ..  Ελπιζω  να ειναι  ετσι.. Ρωτησε τον  ΄΄δικο  σου  ΄΄ σχετικά  αν  θεβωρει  οτι  μπορει  να συμβαινει  κατι  τετοιο.. Οπως [προειπα, δνε το θεωρώ  πιθανό. Για μας, τους΄΄ διαδικτυακους''   γιατρους,  υπάρχει παντα το μειονεκτημα,.  οτι δεν  ειδαμε το  περισταιτκό  από  κοντα  και στηριζομε τις συμβουλες  μας  παντα  σε διαγνωσεις  άλλων,  που βλεπουν  το περιστατικό ΄΄από  κοντά΄΄  κι   απο χρονια.. Φιλικα Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Ευχαριστώ πολύ!!
    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!