default_mobilelogo
    1. valasofi
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 26 Απριλίου 2015
    Καλησπέρα. Χθες παρατήρησα κάποια καφέ υγρά το απόγευμα και το βράδυ, μετά τη σεξουαλική επαφή λίγο κόκκινο αίμα. Σήμερα αξκολουθώ να έχω καφέ υγρά. Παίρνω αντισυλληπτικά χάπια Yasminelle από τα τέλη Φεβρουαρίου, τα οποία μου έγραψε γυναικολόγος. Είμαι στη 15η μέρα του κύκλου. Είναι κάποια φυσιολογική παρενέργεια των χαπιών ή κάποιος τραυματισμός ή πρέπει να ανησυχήσω; 
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Είναι συνδυασμός λήψης χαπιών και κάποιου μικροτραυματισμού από την επαφή. Δεν το αξιολογούμε, καμία ανησυχία. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    και εάν για τις επόμενες 2-3 μέρες βρίσκω λίγο αίμα είναι και αυτό φυσιολογικό;
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Να ενημερώσεις το γιατρό σου για να πάρεις οδηγίες. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!