default_mobilelogo
      Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015
      1 Απαντήσεις
      1.4K διαβάστηκε
    γεια σας ειμαι 18 χρονων και τον τελυταιο χρονο ( διανυω μια περιοδο μεγαλου αχγους και εχω παρει και καποια κιλα ) ενω ειχα κανονικη περιοδο σταματησε να μου ερχεται , εκανα ορμονολογικες εξετασεις και ειχα ωχρινοποιητικη ορμονη 14.99 mlU/mL , προγεστερονη 1,7ng/ml , δευδροπιανδροστερονη θεικη 5.23μg/mL ενω ο υπερηχος ωοθηκων δεν εδειξε πολυκιστικες Ωστοσο με παρεμβαση του γιατρου μου μπηκα σε αγωγη αντισιλιπτικων χαπιων . Αρχικα πηρα dufaston για να την προκαλεσω και απο την πρωτη μερα που ηρθε ξεκινησα τα αντισυλληπτικα . ομως τωρα εχουν περασει 2 εβδοαμδες απο την στγιμη που περνω τα αντισυλληπτικα και εχω ακομη περιοδο , αυτο ειναι φυσιολογικο ; τι μπορει να σημαινει ; επισης να σας πω οτι ειχε να μου ερθει περιοδος 4 μηνες , την οποια και τοτε ειχα προκαλεσει με χρηση dufaston 
    Περίπου πριν από 7 χρόνια
    Αγαπητή φίλη. Θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη των χαπιών. Αν μέχρι το τέλος της συσκευασίας έχεις αιμόρροια, θα ενημερώσεις το γιατρό σου και ίσως χρειαστεί να σου αλλάξει το σκεύασμα. Συμβαίνουν αυτά, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.


    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!