default_mobilelogo
    1. ευτυχία!
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015
    καλησπέρα! η περίοδος μου έρχεται κάθε 6 του μήνα και διαρκεί 4-5 μέρες. Στις 13 του μηνός πήρα το χάπι της επόμενης μέρας, πληροφοριακά είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που το παίρνω, και χθες είχα δείγμα αίματος ενώ σήμερα αίμα περιόδου. είναι φυσιολογικό? υπάρχει κάποιο πρόβλημα? μήπως είναι αιμοραγία? θα επισκεφτώ και τον γυναικολόγο μου το απόγευμα απλά σκέφτηκα να σας ρωτήσω διότι ο φόβος μου είναι απερίγραπτος.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Συνέπεια της λήψης του χαπιού είναι η αιμόρροια που έχεις, καμία ανησυχία. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!