default_mobilelogo
      Τρίτη, 02 Δεκεμβρίου 2014
      1 Απαντήσεις
      853 διαβάστηκε
    Γεια σας.
    Ειμαι 25 ετων και απο τα 20 μου το δερμα μου αρχισε να γινεται ολο και χειροτερο, πολυ λιπαρο με αποτελεσμα να βγαζω σπυρακια στο προσωπο και στο θωρακα. Εχω παει σε πολλους δερματολογους και κανενας δεν μου δινει φαρμακευτικη αγωγη λεγοντας πως δεν τη χρειαζομαι, το προβλημα ομως παραμενει. Εχω κανει και fractiolan lazer συνεδριες χωρις να εχω αποτελεσμα, η λιπαροτητα ειναι εκει! Αποφασισα να παρω αντισυλληπτικα απο μονη μου μιας και ο γυναικολογος δεν μου τα προτεινε ποτε οσο και να ελεγα πως θελω να απαλαγω απο σπυρακια. Θα ηθελα να μου πειτε εσεις να ξεκινησω την αγωγη; εχω ηδη αγορασει τα yasminelle με τρομαξε ομως πολυ το σημειο που αναφερεται στον καρκινο του μαστου. Ειναι τα καταλληλα αντισυλληπτικα για την περιπτωση μου;
    Ευχαριστω εκ των προτερων. 
    Περίπου πριν από 6 χρόνια
    Αγαπητή Φίλη! Ετσι δεν  γινεται,,  Αγωγη  μπορει  να δωσει ενας  γιατρός  που σχηματισε προσωπικά γνωμη  για  το περιστατικο..... Εμεις δεν σε  γνωριζουμε  ουτε κατ΄ οψη, δεν  ξερουμε το γυναικολογικο,  καθως και το υπολοιπο ιστορικο σου..   Δεν καταλαβαινω  ακομη , τι εννοεις με  ΄΄λιπαρό δερμα΄΄,  που σε  καμια  περιπτωση δεν  αντιμετωπιζετια   με αντισυλλητικά. Το  προβλημα  σου δεν  μπορει   να επιλυθει  διαδικτυακά. Φιλικά Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!