default_mobilelogo
      Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013
      1 Απαντήσεις
      1.1K διαβάστηκε
    Καλησπερα σας και παλι και σας ευχαριστω παρα πολυ για ολες σας τις συμβουλες μεχρι τωρα. Περνω το gynofen τους τελευταιους 2 μηνες και στουσ 2 κυκλους που εχω το αιμα περισοτερο βλεννα με αιμα ειναι παρα αιμα . ( οπως ειχα πριν παρω τα χαπια) . Τα ιδια χαπια τα πηρα και πριν ενα ετος και ειχα πιο κανονικη περιοδο. Δεν συγκρινοταν βεβαια με την πολυ αυξημενη ροη που ειχα τους 3 μηνες που τα διεκοψα. Εχει να κανει αυτο με καποια επιδεινωση των ορμονικων μου? Μηπως ο οργανισμος μου δεν ειναι τοσο δεκτικοςπια στα χαπια και το προβλημα μου (ΣΠΩ) χειροτερεψει? Σας ευχαριστω πολΥ!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη. Θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, κάπου στη μέση του κύκλου σου και θα πάρεις οδηγίες από το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.


    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!