default_mobilelogo
      Κυριακή, 07 Απριλίου 2013
      3 Απαντήσεις
      1.3K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας,
    Θα ήθελα τη γνώμη σας για το εξής θέμα: εδώ και αρκετούς μήνες παίρνω αντισυλληπτικά χάπια yasminelle χωρίς κάνενα πρόβλημα έως τώρα. Η κάθε συσκευασία τελειώνει Πέμπη και αδιαθετώ την Κυριακή. Αυτή τη φορά όμως, δεν έχω αδιαθετήσει ακόμη και είναι Κυριακή βραδύ (συνήθως έρχεται μεσημέρι) ούτε έχω κάποιες σταγονίτσες αίματος ή σκούρα υγρά... Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία των χαπιών ή στην αντισυλληπτική τους δράση και αν υπάρχει πιθανότητα συλλήψης δεδομένου ότι είχα μία ελεύθερη και ολοκληρωμένη επαφή και δεν παρέλειψα κάποιο δισκίο... να συνεχίσω κανονικά την επόμενη καρτέλα αν τελικά δεν έρθει περίοδος??
     
    Ευχαριστώ πολύ!! :) :)
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή Φίλη!
    Κατ  αρχην να  παολογηθώ  για  το  οτι  η  απαντηση μας αργει... Η ερωτηση εχει χαρακτηρα  επειγοντος   και  μια  ιστοσελιδα  δεν  μπορει   καμια  φορά να  εξυπηρετησει  άμεσα ..  Θα  έπρεπε  να  απυθυνθει   σε...ερημερευοντα  γιατρό.  ή   στον   γιατρό  που σου τα   συνταγοραφησε..
    Ιστοσελιδες  δεν ειναι  παντα σε  θεση ν΄απαντησουν σε επειγοντα  ερωτήματα...
    Στο θεμα  τωρα :  Δεν  εχεις συλλαβει, αν δεν  ξεχασες  κσποισ χαπια...
    Στην περιπτωση σου μπορεις   λοιπον  να συνεχισεις  με την αλλη συσκευασία, εστω  και  αν δεν ελθει  στην παυση   περιοδος.... Συμβαίνει   καμια γφορά  στα  ΄΄μικρα ΄΄  μονοφασικά  χαπια..  Αυτή  θα  φανεί  στον άλλο  κυκλο...
    Αν  το φαινομενο ειναι  και μελλοτνικα΄συχνό, τοτε  ίσως  ο γαιτρός  σου  συστησει  την αλλαγή του  με ένα  παλαιοτερης  συνθεσης..
    Φιλικά
    Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Καλησπέρα σας και Χριστός Ανέστη με υγεία και αγάπη....
    Κι εγώ λόγω υποχρεώσεων άργησα να δω την απάντησή σας... Τελικά όλα πήγαν κάλα μιας και η περίοδος ήρθε με μερικές ώρες καθυστέρηση... Βέβαια μάλλον το ίδιο συμβαίνει και σε αυτό τον κύκλο, με τη μόνη διαφορά ότι στον τελευταίο λαμβάνω παράλληλα χάπια PENRAZOL για το στομάχι, αναστολείς αντλίας πρωτονίων, για το οποία όμως ο γιατρός με διαβεβαίωσε πως δεν επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών.... Ελπίζω ούτε σε αυτόν τον κύκλο να υπάρξη μεγάλη καθυστέρηση...
    Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά!! 
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!