default_mobilelogo
    1. markoulida
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013
    Καλησπέρα γιατρε, εδω και 3 μηνες χρησιμοποιώ τον αντισυλληπτικο δακτύλιο nuvaring. Λόγω αμυγδαλιτιδας χρειάστηκε να πάρω αντιβιωση. Η δράση τού δακτυλίου μειώνεται με την αντιβιωση όπως με τα αντισυλληπτικά σπο στόματος? μιας και δεν "Συναντώνται" χάπι+αντιβιωση ουτε σε εντερο ουτε σε συκώτι αφού ειναι δακτύλιος? ευχαριστω 
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν επηρεάζεται η αντισυλληπτική δράση, μην ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!