default_mobilelogo
    1. ELENA89
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013
    Είμαι 24 χρονων και πρόφατα ολοκλήρωσα για πρώτη φορα..Στις 16/01 ήρθα σε επαφη μετα απο 2 μερες αδιαθέτησα και αμέσως ξεκίνησα τα αντισυλληπτικά χάπια! Η περίοδος μου διαρκεί συνηθως 5-6 μερες και δεν εχω σταθερο κύκλο.Την 4η μερα της περιοδου ήρθα ξανά σε επαφη όπως επίσης και την αμεσως επομένη απο το τέλος της περιόδου (παντα με την χρήση προφυλακτικου) Μετά απο 3 μέρες δηλαδή στις 26/01 αρχισα να νιωθω εντονο πρηξιμο και πόνο στο στηθος, πονακια χαμηλα στην κοιλιά  όπως επίσης και μερικά καφέ υγρά(πολύ λιγα). Θα ήθελα να ρωτήσω αυτά τα καφέ υγρά και το πρήξιμο στο στήθος ειναι συμπτώματα απο τα αντισυλληπτικά χάπια η είναι νωρίς για συμπτώματα? επίσης υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης?
     
    Ευχαριστώ πολύ
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Ανισυλληπτικά είσαι καλυμένη, αρκεί να μην παραλείψεις κάποιο από τα 21 χάπια.
    Τα συμπτώματα που αναφέρεις, οφείλονται στη λήψη των χαπιών και αν ενταθούν να ενημερώσεις το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ. 
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!