default_mobilelogo
      Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013
      1 Απαντήσεις
      1.9K διαβάστηκε
    Kαλημέρα...έμεινα έγκυος κατα τη διάρκεια 20ήμερης θεραπείας κατά της ακμής. Ο δερματολόγος μου είχε συστήσει λοσιόν Dalacin C, κρέμα epiduo και αντιβίωση microvibrate 100 ενώ με είχε προειδοποιήσει για τις παρενέργειες που προκαλούν αυτά τα φάρμακα, σε περίπτωση κύησης Έμαθα σήμερα για την εγκυμοσύνη μου, διέκοψα τα φάρμακα και σύντομα θα δω τον γιατρό μου, όμως θα ήθελα και τη δική σας γνώμη. Πόσο ρισκάρω αν συνεχίσω την εγκυμοσύνη; είναι επιθυμητή και όλο αυτό μας έχει προβληματίσει....
     
    Ευχαριστώ πολύ
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν υπάρχει λόγος διακοπής της κύησης.
    Θα μιλήσεις και με το γιατρό σου αλλά δεν έχει επηρεαστεί το κύημα από την αντιβίωση, μην ανησυχείς.
    Καλή επιτυχία.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!