default_mobilelogo
    1. ririkaki
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012
    Καλημέρα σας και καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!   αυτό που με απασχολεί είναι το εξής: εδώ και αρκετούς μήνες λαμβάνω τα yasminelle για αντισυλληπτική προστασία. Προχθές (προπαραμονή Χριστουγέννων) ξέχασα να πάρω το χάπι (ήταν το τρίτο του νέου κύκλου) κι εχθές πήρα και τα δύο μαζί τη σωστή ώρα (23.00). Έπειτα, τα ξημερώματα της σημερινής ημέρας είχα φοβερούς εμετούς μέχρι σήμερα το πρωί. ήθελα να ρωτήσω αν η αδιαθεσία αυτή οφείλεται στη διπλή δόση αντισυλληπτικών ή αν είναι κάτι άλλο που δεν σχετίζεται με αυτά και αν ο εμετός θα επηρεάσει τη δράση των αντισυλληπτικών τις επόμενες μέρες.
     
    Ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλά Χρισρούγεννα και καλή χρονιά!! 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Χρονια  πολλά...
    Ενοχληματα του ειδους  βλεπαμε σε  ....μεγαλυτερα..    χαπια ... Μπορω να φανταστω  όμως,  ότι σε οριακη ευαισθησια,  μπορεί  να συμβει  και σ΄ αυτό...
    θα πρέπει,  σε δυο  ημερες να  υποχωρησουν τα  ενοχληματα ...Αν συνεχιζουν,  θα  συζητησεις με τον γιατρό σου,  μηπως ειναι σκοπιμο  να  διακοψεις για λιγο την αγωγη.....
    φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Καλησπέρα! ευτυχώς τα συμπτώματα κράτησαν μερικές ώρες και τώρα είμαι πολύ καλύτερα, συνεχίζω κανονικά τη συσκευασία...
    Ευχαριστώ πολύ και καλό υπόλοιπο γιορτών!!! 
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Γεια σας και πάλι. Αυτή τη φορά θα ήθελα να ρωτήσω, αν και λίγο καθυστερημένα, εαν εκείνη η αδιαθεσία και ο εμετός 2 εβδομάδες πριν επηρεάσαν την αντισυλληπτική δράση. Είχα πάρει τα χάπια γύρω στις 23.30 και ο εμετός ξεκίνησε στις 4 τα ξημερώματα... εγώ βέβαια συνέχισα έπειτα κανονικά την καρτέλα διότι τα συμπτώματα κράτησαν μόνο λίγες ώρες και τώρα βρίσκομαι στην τελευταία μέρα... Σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη είχα μόνο χθες και σήμερα... Υπάρχει περίπτωση να μειώθηκε η αντισυλληπτική προστασία και κατ'επέκταση να υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης??
     
    Ευχαριστώ πολύ! 
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Οχι, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση..
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!