default_mobilelogo
      Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012
      1 Απαντήσεις
      0.9K διαβάστηκε
     
    Πήρα το χάπι της επόμενης μέρας στις 5/9 μετά από ύποπτη επαφή (περίπου 18-20 ώρες αργότερα) στις 4/9. Από τις 8/9 μέχρι και χθες είχα αίμα σε πολύ χαμηλή ροή καθημερινά το οποίο μάλιστα δεν είχε το συνηθισμένο χρώμα του αίματος της περιόδου. περιμένω την περίοδο μου (είναι σήμερα η 28η ημέρα του κύκλου και συνήθως ο κύκλος μου διαρκεί 26-28 ημέρες) από σήμερα η ροή είναι πιο έντονη αλλά εξακολουθεί να είναι χαμηλή..) δεν καταλαβαίνω αν έχω αδιαθετήσει με χαμηλότερη ροή απ'ότι συνήθως. κατα τ'αλλα απο χθες έχω και άλλα συμπτώματα περιόδου (εκνευρισμός, πόνος στην κοιλιά και στα κόκαλα, κόπωση).  ανησυχώ επίσης αν το αίμα που έχω είναι λόγω εγκυμοσύνης. τι πιστευετε και τι με συμβουλευετε.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Από την συγκεκριμένη επαφή δεν είσαι έγκυος και είναι πολύ νωρίς να υπάρχουν συμπτώματα εγκυμοσύνης, γενικότερα.
    Η ροή, είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού και θα αφήσεις να εξελιχθεί το φαινόμενο χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κάτι.
    Μπορεί να σου αλλάξει την ημερομηνία της επόμενης περιόδου, τίποτε άλλο.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!