default_mobilelogo
      Πέμπτη, 09 Αυγούστου 2012
      1 Απαντήσεις
      879 διαβάστηκε
    Γεια σας..παίρνω αντισυλληπτικά αρκετο καιρό και ποτέ δεν παρατήρησα κόκκινο ή καφέ αίμα σε άσχετη μέρα του κύκλου αν και ξέρω ότι μπορεί να συμβεί με τα χάπια χαμηλής δοσολογίας..Ωστόσο αυτό το μήνα είχα λίγα καφέ υγρά την 12η μέρα..μπορεί αυτό να σημαίνει ότι δεν απορροφήθηκε καλά το χάπι (δεν είχα εμετό ή διάρροια) ή κάτι άλλο; Αν ήταν στους πρώτους μήνες χρήσης δεν θα αναρωτιόμουν αλλά μου έκανε εντύπωση που συνέβη τώρα...
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Aγαπητή  Φίλη!:
    Δεν χαθηκε  ο κόσμος... Συμβαίνει,  όπως  και  η ίδια γνωρίζεις..
    Αν επαναλαμβανεται και στον  άλλο    κυκλο  κι εχει   πανω από  6  μηνες   ο γιατρός  να  σε  δει,   κάνε  του ενα τηλέφωνο...
    Φιλικά
    ΠΖ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!