default_mobilelogo
    1. mpalarina
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012
    γεια σας!ασ ακοθσετε και το προβλημα μου.ποτε δεν ειχα σταθερο κυκλο ο γυναικολογος μου μου βρηκε κατι κυστες και μου πε οτι οφειλεται σε αυτο ο ασταθης κυκλος.μου δωσε τα yiasminelle για 4 μηνες τουσ 2 επομενους μηνες αφου τα σταματησα μου ρθε ακριβως καθε 28 μερες.αυτον τον μηνα δεν μου χει ερθει καν περιοδος.εκανα τεστ εγκυμοσυνης 5  μερες απο την καθυστερηση και βγηκε αρνητικο ξαναεκανα αλλο ενα 10 μερες αργοτερα και βγηκε παλι αρνητικο ο γιατρος μου λειπει στο εξωτερικο και θα επιστεψει μετα απο 1 μηνα για να παω για εξεταση μου πε οστοσο να παρω τα primolut για 5 μερες για να αδιαθετησω.να την ξεκινησω την αγωγη αυτην η οχι????μπορει τα τεστ να δειξαν λαθος αποτέλεσμα????
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Ο κύκλος σου επανήλθε στην αστάθεια που είχε πριν τη λήψη των χαπιών, πράγμα αναμενόμενο.
    Δεν είσαι έγκυος λοιπόν και να ξεκινήσεις τα Primolut.
    Όταν τα διακόψεις, μετά από 2-3 ημέρες θα έρθει η περίοδος.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!